Том 3, № 1 (2020)

DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7581.3.1.2020

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ТЕОРІЯ

Семіосфера націокультурного простору Гантера PDF
Hanna Karas 8-17
Драматургічні принципи циклічної композиції Пасхального канону (на матеріалі Ірмологіона 70-х – 80-х рр. XVII ст.) PDF
Iryna Kaznokh 18-26

ПРАКТИКА

Просторові ефекти в звучанні музики PDF
Hryhorii Hanzburh 27-36
Акусматична музика: принципи графічної візуалізації PDF
Nataliia Danchenko 37-47
Порівняння акустичних властивостей концертних залів (на прикладі естетичної оцінки звучання музичних творів) PDF
Oleksandr Voitovych 48-58

ІСТОРІЯ

Традиція та новаторство у бандурному виконавстві Василя Ємця PDF (English)
Victor Mishalow 59-70
Розвиток аматорського хорового мистецтва у контексті музичної культури України другої половини ХХ – початку ХХI століття PDF
Petro Andriichuk 71-80

КОНТЕКСТ

«Історія єресі» К. Цепколенко в контексті актуальних тенденцій сучасної хорової творчості PDF
Yevheniia Bondar 81-94

ПЕРСОНАЛІЇ

«Живі струни» Уласа Самчука в контексті джерелознавства бандурного мистецтва (115-літтю від дня народження У. Самчука присвячується) PDF (English)
Violetta Dutchak 95-109