Кобзарство радянської України у персоналіях
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7581.7.2.2024.316740Ключові слова:
кобзарство, бандурне мистецтво, музична культура України, бандурист Анатолій Грицай, репертуар бандуриста, клас бандури Рівненського музичного училищаАнотація
Мета дослідження – розкрити методи й засоби популяризації кобзарсько- бандурного мистецтва в умовах жорстокої цензури радянської дійсності, виховання професійних музикантів і патріотів своєї землі у протистоянні комуністичній ідеології на прикладі життя і творчості видатного діяча української культури Грицая Анатолія Юхимовича (1 січня 1931 р., с. Жовтневе Коропського р-ну Чернігівської обл. – 12 вересня 2003 р., м. Рівне). Методологія дослідження базується на застосуванні низки методів, зокрема системно-аналітичного, а також методів історичного, біографічного аналізу й узагальнення. Наукова новизна дослідження ґрунтується на конкретизації окремих положень та фактів життя і творчості А. Грицая. Висновки. У дослідженні здійснено аналіз спогадів учнів, колег і друзів А. Грицая, його поетичні та композиторські доробки, формування бандурного сольного й ансамблевого репертуару, порівняння з аналогічними зразками інших музичних жанрів, використання кобзарських традицій у виконавській практиці, педагогічні успіхи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.