Кінестетичний і візуальний зворотний зв’язок на онлайн-заняттях з вокалу
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7581.6.2.2023.291084Ключові слова:
вокал, онлайн-освіта, кінестетика, візуалізація, взаємодія педагога та студентаАнотація
Мета дослідження – проаналізувати можливості та вплив кінестетичного й візуального зворотного зв’язку на якість занять з вокалу онлайн. Методологія дослідження. У статті використано такі методи: експериментальний, ретроспективний і метод спостереження. Наукова новизна дослідження кінестетичного та візуального зворотного зв’язку на заняттях з вокалу онлайн полягає у вивченні ефективності цих двох методів надання зворотного зв’язку в онлайн-середовищі. Таке дослідження може допомогти встановити науково обґрунтовані підходи до використання кінестетичного та візуального зворотного зв’язку на онлайн-заняттях і забезпечити підґрунтя для подальшого розвитку й удосконалення методології вокальної педагогіки. Висновки. Кінестетичний і візуальний зворотний зв’язок дає змогу студентам відчувати своє тіло та голос, що допомагає виявити проблемні моменти й недоліки в техніці. Ураховуючи ці відчуття, студенти можуть працювати над виправленням неправильних рухів, контролювати дихання та поліпшувати техніку виконання. Крім того, кінестетичний і візуальний зворотний зв’язок може слугувати джерелом мотивації та спонукати студентів до самодисципліни. Завдяки усвідомленому виконанню та побаченому прогресу на відео студенти можуть відчути себе мотивованими до постійного вдосконалення техніки та досягнення своїх цілей у вокальному мистецтві. Отже, кінестетичний і візуальний зворотний зв’язок сприяє ефективному навчанню вокалу онлайн, розвитку техніки, свідомості та комунікації між студентом і викладачем, а також спонукає до мотивації та самодисципліни.
Посилання
Bondarenko, A. I. (2020). Dystantsiina osvita muzykantiv-vykonavtsiv: problemy ta perspektyvy [Distance education for musicians-performers: Problems and perspectives]. Image of the Modern Pedagogue, 3(192), 69–72. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-3(192)-69-72 [in Ukrainian].
Voloshyn, P. (2022). Aktualizatsiia yevropeiskoho dosvidu vokalnoi pidhotovky v umovakh suchasnoi pedahohichnoi osvity [Update of the european experience of vocal training in the conditions of modern teacher education]. Věda a perspektivy, 12(19), 264–275. https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-12(19)-264-275 [in Ukrainian].
Iryhina, S. O. (2019). Metodolohichni osnovy formuvannia muzychnoi kultury studentiv u protsesi navchannia vokalu v pedahohichnomu universyteti [Methodological foundations of the formation of students' musical culture in the process of teaching vocals at a pedagogical university]. Academic Notes. Series: Pedagogical Sciences, 176, 86–90 [in Ukrainian].
Zotova, V. Ye. (2019). Spetsyfika vykorystannia zasobiv interaktyvnykh tekhnolohii u vokalnomu navchanni pidlitkiv [The specifics of the use of interactive technologies in the vocal training of teenagers]. Academic Notes. Series: Pedagogical Sciences, 176, 237– 241 [in Ukrainian].
Makovetska, I. H. (2020). Osoblyvosti dystantsiinoho navchannia vokalu v umovakh pandemii COVID-19: psykholoho-pedahohichnyi aspekt [Features of distance vocal training in the COVID-19 pandemic: Psychological and pedagogical aspects]. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series: Pedagogy and Psychology, 6(2), 50–58. https://doi.org/10.52534/msu-pp.6(2).2020.50-58 [in Ukrainian].
Skoryk, T. (2022). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do rozvytku emotsiinoho intelektu uchniv zasobamy muzychnoho mystetsva [Future teachers’ training for the development of the students’ emotional intelligence through musical art]. Věda a perspektivy, 9(16). https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-9(16)-172-182 [in Ukrainian].
Vasylieva, O., & Lin, V. (2023, February 23–24). Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u protsesi vokalnoi pidhotovky zdobuvachiv-inozemtsiv [The use of distance learning technologies in the process of vocal training of foreign applicants]. In Metodolohiia suchasnykh naukovykh doslidzhen [Methodology of modern scientific research] (pp. 348– 352). H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. https://doi.org/10.5281/zenodo.8032598 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.