Особливості стратегічного планування мистецького проєкту на прикладі українського «Jazz Kolo» І. Закуса: освітній та соціальний контекст
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7581.5.1.2022.258153Ключові слова:
джаз, мистецький проєкт, стратегічне планування, модель проєкту, ансамблеве музикуванняАнотація
Мета дослідження – проаналізувати практичний досвід музикантів, виконавців, учасників мистецького проєкту; вивчити питання стратегічного планування мистецької діяльності та подальшої інтерактивної реалізації в українському музичному просторі на прикладі творчого проєкту «Jazz Kolo». У статті розглянуто особливості формування стратегії в організації мистецького проєкту, взаємовпливи та взаємозв’язки параметрів існування та розвитку структури з використанням демократичних підходів до діалогу між учасниками мистецької команди. Виявлено можливості використання результатів дослідження у неформальній освіті музикантів. Методологія дослідження. В роботі застосовано загальнонаукові методи та підходи, зокрема: системний підхід – для структурування та узагальнення стратегії організації творчого проєкту; аналітичний – для вивчення наукового та практичного досвіду означеної проблеми; аксіологічний – для виявлення значення синтезу мистецьких, культурологічних та спеціальних фахових питань. Наукова новизна дослідження полягає у вивченні мистецького проєкту в українському музичному просторі як комплексного явища; обґрунтовано компоненти стратегічного планування проєкту (мистецькі виконавські експерименти, освітні та соціальні функції, міжнародна адаптація та комунікація, ведення суміжної діяльності для створення фінансового підґрунтя, мобільності та ефективності існування, створення контенту на ринку культурно-мистецьких послуг). Висновки. Комплексний підхід до створення моделі організації мистецького проєкту, система взаємодії різних культурних середовищ, активний обмін музичною інформацією між країнами, учасниками проєкту збагатили команду «Jazz Kolo» і довели, що у формуванні стратегічного плану будь-якого мистецького бізнес-проєкту можливо досягнути успіху в його реалізації, використовуючи децентралізовану модель групової комунікації, підпорядковану ідеї та відповідній структурі команди.
Посилання
Broiako, N., Dorofieieva, V., Kovmir, N., & Pistunova, T. (2021, February 10-12). Zastosuvannia naukovo-osvitnikh klasteriv u mystetskykh ZVO: kontury problemy [Application of scientific and educational clusters in art institutions of higher education: contours of the problem]. In The World of Science and Innovation, Abstracts of the 7th International Scientific and Practical Conference, London (pp. 387-392). Cognum Publishing House [in Ukrainian].
Davydovskyi, K. (2013). Semantyka mystetskoho proektu (na prykladi initsiatyv Kyivskoho instytutu muzyky im. R. M. Hliiera 1990-2000-kh rokiv) [Semantics of the art project (on the example of the initiatives of the R. Gliier Kyiv Institute of Music 1990-2000)]. Kulturolohichna dumka [The Culturology Ideas], 6, 160-164 [in Ukrainian].
Hagoort, G. (2008). Menedzhment mystetstva: Pidpryiemnytskyi styl [Art Management: Entrepreneurial Style] (B. Shumylovych, Trans.). Litopys [in Ukrainian].
Pistunova, T. (2021). Maister-klas yak skladova profesiino-praktychnoi pidhotovky muzykantiv [Master class as part of musicians professional and practical training]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv. Seriia: Muzychne mystetstvo [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Musical Art], 4(2), 219-229. https://doi.org/10.31866/2616-7581.4.2.2021.245800 [in Ukrainian].
Poplavskyi, M. (2019). Mystetskyi proekt: dyskurs khudozhnoi kultury pochatku novoho tysiacholittia (u tochtsi peretynu – crossover point) [Art project: the discourse of artistic culture of the beginning of the new millennium (at the intersection – crossover point)]. Visnyk Natsionalnoi akademii kerivnykh kadriv kultury i mystetstv [National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald], 1, 248- 254 [in Ukrainian].
Zakus, I. (2017). "Dzhaz-Kolo" v ukrainskomu kulturnomu prostori ["Jazz-Kolo" in Ukrainian cultural space]. Molodyi vchenyi [Young Scientist], 11(51), 562-565 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.