№ 1 (2018)

DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7581.1.2018

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ТЕОРІЯ

Про один архетип української музичної культури: троїста музика PDF
Іryna Zinkiv 6-17
Музично-виконавська діяльність крізь призму категоріального визначення функціональних систем мислення, мовлення та інтонаційних засобів вираження PDF
Olga Lysenko 18-31

ПРАКТИКА

Творча лабораторія Льва Венедиктова: школа універсального типу (пам’яті Майстра) PDF (Русский)
Lyudmyla Karavatska 32-44
Хорова обробка народної пісні у творчості Михайла Гайворонського PDF
Hanna Karas 45-56
Домрове тремоло в аспекті риторичного змісту виконавських прийомів гри PDF (Русский)
Oleksandr Oliinyk 57-66

ІСТОРІЯ

Початки звукового документування народної музики в Україні PDF
Irуna Dovhalіuk 67-82

КОНТЕКСТ

Виконавська творчість бандуристів Волині як джерело формування національної самосвідомості PDF
Nataliya Chernetska 90-100
Китайські національні традиції в музичній поетиці фортепіанного концерту «Чотири духи» Чень Ї PDF (English)
Engi Pan Hon 101-111
Бандура та кобзарство в Україні сьогодні PDF (English)
Victor Mishalow 83-89

ПЕРСОНАЛІЇ

Логіко-конструктивні принципи музичного мислення в композиторській творчості музикознавця Ігоря Пясковського PDF
Kateryna Fadyeyeva 112-122